5.0
gebaseerd op 37 reviews

Heerlijke tei behandeling gehad samen met een vriendin. Fijne sfeer en goede uitleg! Het was een prettige eerste ervaring!

Eline - ongeveer een jaar geleden

Fantastisch! Duidelijke uitleg en alles wordt met liefde gedaan. Cisca is echt zo lief!

Danielle - ongeveer een jaar geleden

Ciska is vriendelijk en deskundig. Alles netjes en hygiënisch. Mooie machines. Aanrader!

Sietske - meer dan een jaar geleden

Super service

Kelly - meer dan een jaar geleden

Duidelijke uitleg gehad en er was ook tijd om even je verhaal kwijt te kunnen. Ik vind het ook erg fijn dat je alleen in de ruimte ligt en zo ook lekker kan ontspannen met een lekker kopje thee. En ook nog eens 7 cm kwijt na 1 x tei. Ik ben blij 😀

Astrid - meer dan een jaar geleden

Je krijgt bij binnenkomst al een goed gevoel, het is of ik er al jaren kom (met onderbrekingen klopt dat ook wel haha). Ik verheug me nu alweer op de volgende week. Ciska is een topper!

Annie - meer dan een jaar geleden

Super salon, alles keurig en netjes. Duidelijke uitleg en gezellige en relaxte sfeer.
Carmen

Carmen - meer dan een jaar geleden